გაკვეთილის მთავარი თემა | საქართველოს ბუნებრივი რესურსები |
მასწავლებლის სახელი, გვარი | თამარ ჩაგელიშვილი |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი, მე-6 კლასი |
საგანი | ჩვენი საქართველო |
მოსწავლეტა პროფილი | 12 მოსწავლე |
გაკვეთილის მნიშვნელობა/ აქტუალობა | მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას საქ-ოს ბუნებრივი რესურსების შესახებ, რაც მისცემს მათ მეტ ცოდნას ჩვენი ქვეყნის ბუნებრივი სიმდიდრეების შესახებ; გამოუმუშავდეთ თანამშრომლობის, კვლევა-ძიების, ინფორმაციის მოძიების უნარი; ისტ-ის გამოყენების ჩვევები ისტორიის გაკვეთილზე. |
მიზნები და შედეგები | საზ.მეცნ. V-VI. 12. · ადგენს სხვადასხვა რეგიონში მოპოვებული ბუნებრივი რესურსების ნუსხას. · ირჩევს რომელიმე ბუნებრივ რესურსს და მსჯელობს მის მნიშვნელობაზერეგიონის განვითარებისთვის. · მოსწავლეები იძენენ ცოდნას, თუ რომელი რესურსითაა მდიდარი საქართველო. · მოიძიებენ ინფორმაციას ერთ-ერთ რესურსზე და იმსჯელებენ მის მნიშვნელობასა და გამოყენებაზე. |
წინასწარი ცოდნა | მოსწავლეებს შესწავლილი აქვთ საქართველოს კუთხეები და მხარეები, იციან საპრეზენტაციო პროგრამაში(PowerPoint, Chart) მუშაობა, იციან საიტები, სადაც შეძლებენ საჭირო ინფორმაციის მოძიებას, იყენებენ საძიებო სისტემებს(Google), მუშაობენ სქემებზე და დიაგრამებზე. |
შეფასების საგანი და პროცედურები | ფასდება: პრეზენტაცია- წარმოდგენილი წყვილებში. შეფასების რუბრიკები: ა) მუშაობის პროცესში ჩართულობა; ბ) დროის ლიმიტის დაცვა; გ) თანამშრომლობა; ინფორმაციის მოძიება. ურთიერთშეფასება, განმსაზღვრელი. |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | მე-6 კლ. სახელმძღვანელო- ჩვენი საქართველო ( მ.სურგულაძე, ვ.ნეიძე, ,,ლოგოს პრესი“) საქართველოს ფიზიკური და მხარეების რუკები, წინასწარ მასწავლებლის მიერ მომზადებული ფოტოები და სლაიდები, პროექტორი, კომპიუტერები, დაფა. |
გაკვეთილის მსვლელობა | A ფაზა/ გამოწვევა აქტივობა1-3 წთ გონებრივი იერიში (კითხვები: რა იციან ჩვენი ქვეყნის ბუნებრივი სიმდიდრეების შესახებ? რა იზიდავთ ტურისტებს საქართველოში? და ა. შ . აქტივობა2-4წთ მასწავლებლის მინი ლექცია რომლის პარალელურადაც ხდება წინასწარ მომზადებული საპრეზენტაციო მასალის ჩვენება, მაგ: საქართველოს იშვიათი ჯიშის მცენარეები და ცხოველები,ნაკრძალები, წიაღისეული და სხვ. B ფაზა/ ცოდნის კონსტრუირება/ აქტივობა1- 20წთ. საპრეზენტაციო პროგრამაში PowerPoint- ში 4 სლაიდიანი პრეზ. მომზადება წყვილებში -,, საქართველოს ბუნებრივი რესურსები’’ თითო კომპიუტერთან 2 მოსწავლე, სულ 6 წყვილი: I წყვილი-წყალი და წყლის რესურსები. II წყვილი-კლიმატი და ნიადაგი; III წყვილი- მცენარეული საფარი; IV წყვილიცხოველთა სამყარო; V წყვილი-სასარგებლო წიაღისეული; VI წყვილი- მუშაობს დიაგრამებზე, პროგრამა Excel-ში, სადაც პროცენტული მაჩვენებლებით გამოსახავენ წყლის, მცენარეული საფარის, სასარგებლო წიაღისეულის რაოდენობას საქართველოში. აქტივობა2 პრეზენტაცია -12წთ C ფაზა/რეფლექსია/- 6 წთ საერტო ნაშრომების გადახედვა და თითოეული წყვილის ნაშრომიდან აღებული სლაიდებით ერთი დიდი საპრეზენტაციო თემის მომზადება, სათაურით ,,საქართველოს ბუნებრივი სიმდიდრეები’’ |
понедельник, 25 июня 2012 г.
გაკვეთილის გეგმა-საქართველოს ბუნებრივი რესურსები
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий